خبرهای داغ:

دشمن برای ضربه زد به کشور دو راهبرد  ایجاد ناامنی و فلج کردن اقتصاد کشور با جنگ و  تحریم و تعطیلی کارخانه ها در استراتژی خود داشت

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج)، گفت: دشمن برای ضربه زد به کشور دو راهبرد  ایجاد ناامنی و فلج کردن اقتصاد کشور با جنگ و  تحریم و تعطیلی کارخانه‌ها در استراتژی خود داشت.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۳۰
|
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج ) ، با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: دشمن برای ضربه زد به کشور دو راهبرد  ایجاد ناامنی و فلج کردن اقتصاد کشور با جنگ و  تحریم و تعطیلی کارخانه ها در استراتژی خود داشت.

وی فعالیت کارخانه های تولیدی در هفت تپه و دیگر شهرهای استاندر زمان جنگ را مدیون رشادتها و ایثارگریهای رزمندگان دانست و افزود:  فعالیت کارگران و کارمندان این کارخانه ها در آن بحبوحه دشمن را نا امید کرد.

سردار شاهوار پور با اشاره به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه عنوان کرد: مرگ بر دنیای وارونه که اسرائیل برای چپاول منابع ملت ها وحشیانه ترین جنایت ها را هم اکنون در غزه مرتکب می شود.

سردار شاهوار پور با تاکید بر اینکه هدف دشمن در جنگ اقتصادی علیه ایران است گفت: آنها می خواهند با ایجاد نا امنی اقتصاد ایران را فلج کنند اما این خیال باطل به واقعیت پیدا نمی کند، زیرا ما در توسعه اقتصادی و خدمت های  بهداشتی درمانی ،آموزشی،  دانشگاهی ، حوزه های علمیه و ... کشور را به اعتلا رسانده ایم.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان توقف نسل کشی در غزه را خواستار شد و بر دفاع مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و گفت: امروز دفاع از مرز شوش فراتر رفته و به دریای مدیترانه رسیده و باید جنایت های اسراییل بر همگان هویدا شود ، اروپائیان با همراهی با اسرائیل و آمریکا قانون جنگل را اجرا می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار